نقد و بررسی دقیق ویژگی های هدست سادس مدل SA-904 - گیمینگ

داشتن یک هدست خوب درست به اندازه داشتن یک صفحه نمایش با کیفیت از اهمیت برخوردار است. همه ما می خواهیم هنگامی که مشغول بازی هستیم از یک صدای عالی در کنار تصویر فوق العاده برخوردار باشیم. دقیقا به همین دلیل است که انتخاب یک هدست با ویژگی های عالی مخصوصا برای گیمر ها بسیار پر اهمیت است. صدای با کیفیت و شفاف یک تجربه عالی و بی نظیر برای شما فراهم می کند تا لحظات گیمینگ را با لذت هر چه تمام تر سپری کنید. بسیار از شما ممکن است یک کنسول بازی فوق العاده و جدید داشته باشید اما هنوز از همان صدای داخلی سیستم استفاده می کنید.

یک هدست خوب تجربه پر هیجان تری از بازی را برای شما فراهم می آورد. یکی از هدست های پرطرفدار برای دنیای گیمینگ هدست سادس مدل SA-904 است که نظر مشتریان و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. ویژگی های این هدست آن را در نوع خود منحصر به فرد می کند. در این مطلب به بررسی دقیق و نقد این محصول می پردازیم. پس چنان چه شما هم قصد خرید هدست بسیار با کیفیت را دارید در این مقاله اطلاعات جامعی به دست خواهید آورید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

برای خرید یک هدست باکیفیت به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟

خرید یک هدست با کیفیت که لحظات بسیار مهیج و لذت بخشی را برای شما رقم بزند نیازمند آن است که با ویژگی های یک هدست محبوب آشنا شویم. در ادامه بهتر می توانید برای خرید این هدست تصمیم بگیرید. پس در اینجا چندین خصوصیت برای یک هدست محبوب را بر می شماریم و هر یک را توضیح می دهیم تا بهتر بتوان ویژگی های هدست سادس مدل SA-904 را شناخت. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین هدست مورد نیازتان می توانید با مشاوران فروشگاه آنلاین بروز کالا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

خرید هدست سادس

صدای فراگیر یا استریو؟

هنگامی که برای خرید یک هدست می خواهید اقدام کنید اولین موردی که با آن مواجه می شوید همین صدای فراگیر یا استریو است. آگاهی از تفاوت این دو ویژگی می تواند به شما کمک کند تا نیاز خود به هدست را بهتر درک کنید و محصول مورد نظر را با شناخت بیشتری انتخاب کنید. اما صدای استریو چیست؟ این نوع صدا از دو کانال مجزا برای انتقال صدا استفاده می کند. یک کانال که به گوش سمت چپ وارد می شود و کانالی دیگر که وارد گوش سمت راست می شود. اما در طرف مقابل صدای استریو، صدای فراگیر یا Surround  وجود دارد. صدای فراگیر دارای 8 کانال مختلف است و صدا را از طریق این 8 کانال انتقال می دهد. نتیجه ی انتقال صدا از طریق 8 کانال این است که در نهایت و به عنوان نتیجه و خروجی صدا، صدایی با کیفیت تر، پر تر و واقعی تر دریافت خواهید کرد. بنابراین یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت انواع هدست دارای بودن صدای فراگیر است.

هدست سادس مدل SA-904 نیز دارای صدای فراگیر است. بنابراین این هدست نیز دارای 8 کانال است و صدای بسیار عالی را برای شما پدید می اورد. به همین جهت است که مشتریان زیادی نسبت به این هدست علاقه نشان می دهند. همان طور که گفته شد این هدست  گیمینگ از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا در این حیطه داشتنِ صدای طبیعی از مهم ترین ویژگی هایی ست که گیمر ها به دنبال آن هستند. صدای چند بعدی که درون سینما آن را تجربه می کنید به خاطر بیاورید. بسیار تجربه فوق العاده ای ست. اگر چنین تجربه ای داشته باشید، می دانید که برخی افکت های صوتی از پشت سر شما پخش می شوند که در چنین حالتی تجربه بسیار لذت بخش تری برای شما ایجاد می کند. به همین خاطر است که سیستم تولید صدا در سینما ها طرفدار زیادی دارد. به چنین سیستم هایی صدای فراگیر گفته می شود. 

خرید هدست گیمینگ SA 904

یکی از فاکتور هایی که برای اجرای صدای فراگیر نیاز است، در اختیار داشتنِ مقدار کافی فضا ست. هر چه این فضا بیشتر باشد بهتر می توان برای قرار دادن چنل های مختلف صدا برنامه ریزی کرد اما برعکس اگر فضای محیط کوچک باشد نباید توقع آن صدای مورد انتظار را داشت. حتما می پرسید پس اگر صدای فراگیر مانند آن صدای درون سینما است چطور می شود در یک هدست کوچک چنین صدایی را تجربه کرد؟ پاسخ این سوال در نحوه ساخت و اجزای داخلی هدست نهفته است.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید هدست برای افرادی مبتدی

شرکت سازنده ی هدست سادس مدل SA-904 به نحوی آن را طراحی کرده است که بر محدودیت فضایی آن غلبه کند. به همین جهت توانسته است آن سیستم صدای فراگیر را در محیط کوچک هدست فراهم آورد. کاری که شرکت سادس انجام داده این است که حجم اسپیکر های 8 گانه را کوچک کرده تا بتواند تمامی کانال ها را در آن جای بدهد. اگر هدست ها به اندازه مدل های استریو می بودند اندازه هدست به چندین برابر حالت فعلی می رسید اما با کوچک کردن اسپیکر ها توانسته اند در همان حجم سابق هدست سادس مدل SA-904 را بسازند. علی رغم کوچک شدن اسپیکر اما به هیچ وجه از کیفیت صدا کاسته نشده است بلکه با پیشرفت هایی که در دنیای گیمینگ حاصل شده است و تجربه ای که کمپانی های بزرگ مانند سادس کسب کرده اند اتفاقا کیفیت صدا فوق العاده شده به حدی که دیگر مدل های قدیمی نمی توانند با این ها رقابت کنند. اگر در کنار خرید هدست قصد دارید لیست قیمت هندزفری را نیز مشاهده کنید می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمائید.

اسپیکر باکیفیت برای روی سر

در دنیای گیمینگ به طور معمول از دو نوع اسپیکر یا هدست استفاده می شود. برخی از هندزفری های مختلف استفاده می کنند. نمی توان مزیت های هندزفری را نادیده گرفت اما در عین حال نمی توان آن را با هدست سادس مدل SA-904 مقایسه کرد. هنگامی که قصد خرید یک هدست برای گیم را دارید با این دو نوع اسپیکر مواجه می شوید. یکی همان هندزفری ها هستند که البته می توان از آن ها در مواردی متعددی استفاده کرد. برای آگاهی از قیمت هندزفری می توانید به قسمت فروشگاه مراجعه کنید. اما کدام گزینه برای شما مناسب تر است؟ هندزفری یا هدست؟ همان طور که گفته شد از لحاظ کیفیت صدا که مهم ترین فاکتور در انتخاب هدست است، در دنیای گیم، هندفری اصلا نمی تواند جای هدست سادس مدل SA-904 را بگیرید. ممکن است بپرسید چرا؟ مهم ترین دلیل این است که اسپیکر های درون هندزفری به دلیل کوچک بودن، کیفیت بالایی ندارند در حالی که هدست سادس مدل SA-904 به نحوی ساخته شده که می تواند صدایبسیار شفاف و واقعی ارائه دهد. 

قیمت هدست سادس SA 904

میکروفون هدست سادس مدل SA-904

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد درهدست سادس مدل SA-904 این است که میکروفون با کیفیت و بی نظیری دارد. گاهی دیده می شود که فروشندگان برای آن که محصولات بیشتری را به فروش برسانند به مشتریان پیشنهاد می کنند که میکروفون جداگانه خریداری کنند. اما اگر کیفیت میکروفون یک هدست بالا باشد چه نیازی است که مبلغ بیشتری هزینه کنید؟ خوشبختانه میکروفون این هدست یکی از بهترین نمونه های موجود در میان میکروفون های هدستی است. به راحتی می توانید صدای با کیفیت خود را برای دوستانتان حین بازی ارسال کنید و هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشید. 

ویژگی های ظاهری هدست سادس مدل SA-904

قسمت پشت سری هدست سادس مدل SA-904 از موادی با کیفیت و مرغوب ساخته شده است که به راحتی آسیب نمی بیند بنابراین نیازی نیست نگران خراب شدن آن باشید. علاوه بر قسمت پشتی، بخش case هدست یا همان بخشی که پشت اسپیکر ها قرار دارد نیز بسیار با دوام و مقاوم است. 

خرید هدست گیمینگ


یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در هدست سادس مدل SA-904 پد های گوش آن است. بسیار پیش می آید که استفاده از هدست های بی کیفیت منجر به عرق کردن پد روی گوش می شود یا آن قدر سفت است که پس از مدتی گوش ها درد می گیرند اما زمانی که از هدست سادس مدل SA-904 استفاده می کنید هیچ کدام از این مشکلات را نخواهید داشت. پد های این هدست از بهترین و نرم ترین مواد ساخته شده اند که اصلا هیچ فشاری را روی گوش هایتان احساس نخواهید کرد. مجموعه این ویژگی ها در تعیین جایگاه هدست در لیست قیمت هدست ها بسیار تاثیر گذار است.

طراحی این هدست امکان تغییر سایز آن را نیز برای شما فراهم می کند. اگر احساس می کنید اندازه آن برای سر شما کوچک یا بزرگ است به راحتی می توانید اندازه آن را تغییر دهید. کافی ست بخش پایین دسته های آن را بکشید تا اندازه آن بزرگ تر شود یا اگر می خواهید آن را کوچک تر کنید باید این دسته ها را فشار دهید.همان طور که ذکر شد این هدست دارای میکروفون نیز می باشد بنابراین نیاز دیگر گیمر ها که نیاز به میکروفون است را هم برطرف می کند. لازم به ذکر است که انعطاف هدست از فاکتور های مهم در انتخاب یک هدست خوب است.

اگر بافت هدست خشک باشد با تحمل کمترین فشار امکان شکستن آن وجود دارد. اما اگر هدست از ساختمان نرمی برخوردار باشد دیگر با این فشار ها آسیب نخواهد دید. هدست سادس مدل SA-904 نیز انعطاف بالایی دارد به طوری که اگر تحت فشار های محیط قرار گیرد نسبت به هدست های دیگر تحمل فوق العاده بیشتری دارد. هدست ها معمولا از پر کاربرد ترین وسایلی هستند که گیمر ها از آنان استفاده می کنند بنابراین طبیعی ست که بیشتر از دیگر وسایل دچار آسیب می شوند. اما اگر هدست با کیفیتی مانند هدست سادس مدل SA-904 تهیه کنید دیگر نیازی نیست نگران آسیب های وقت و بی وقت هدست باشید. 

همچنین بخوانید: نقد و بررسی هدست گیمینگ Logitech

این هدست به وسیله سیم به سیستم وصل می شود بنابراین از نوع هدست باسیم است. کیفیت سیم این هدست بسیار بالا ست و از دوام فوق العاده ای برخوردار است. سیم هدست سادس مدل SA-904 به راحتی پاره نمی شود یا آسیب نمی بیند بنابراین نگران خراب شدن آن نباشید. وزن هدست سادس مدل SA-904 در حدود 150 گرم می باشد. همان طور که می دانید وزن هدست بایستی سبک باشد تا روی سر احساس سنگینی ایجاد نکند. اگر تا به حال تجربه استفاده از هدست های قدیمی تر را داشته باشید حتما می دانید که چقدر سخت بود برای مدتی آن هدست ها را روی سر تحمل کرد.

اما هدست های جدید تر به خصوص هدست سادس مدل SA-904 این قابلیت را دارد که با مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شود و نتیجه آن سبک بودن نهایی آن است. در این صفحه می توانید لیست قیمت هدفون را مشاهده کنید و ویژگی های هر مورد را با دیگری مقایسه کنید.

کیفیت هدست سادس sa 904

در این مقاله به بررسی و نقد ویژگی های هدست سادس مدل SA-904 پرداختیم. اگر شما نیز قصد خرید یک هدست برای گیمینگ را دارید امیدواریم مجموعه این اطلاعات به اگاهی بیشتر پیش از خرید شما کمک نماید. همان طور که گفته شد این هدست دارای کیفیت صدای فوق العاده ای است که به دلیل صدای فراگیر 8 کاناله آن است. علاوه بر صدای فراگیر، این هدست میکروفون با کیفیتی نیز دارد که بوسیله آن می توانید به راحتی با دوستان خود حین بازی ارتباط برقرار کنید. ویژگی دیگر این هدست، ساخته شدن آن بهترین مواد اولیه است که منجر به سبک بودن آن می شود.

علاوه بر این، در عین حال دارای مقاومت بالایی ست و در مقابل فشار های محیطی به راحتی آسیب نمی بیند. این هدست که توسط برند سادس (SADES) تهیه شده است، دارای پد هایی نرم می باشد که هیچ گونه فشاری روی گوش های شما ایجاد نمی کند.